TVP 2017/3
Content
Ludvík Eger - Editorial
BUSINESS ADMINISTRATION
An Analysis of Value Creation in Czech Food Companies.
Petr Suchánek, Martin Štěrba
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 3-15.
MARKETING
Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu. / The Efficiency of Performance-Based Online Marketing
David Mynář, Václav Stříteský
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 16-31.
Eye-tracking, in-depth interview a focus group prokazují schopnost generace Y vnímat product placement. / Eye--tracking, In-depth Interview and Focus Group Prove the Ability of Generation Y to Perceive Product Placement
Pavel Mlnářík
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 32-40.
MANAGEMENT AND ENTREPRENEURSHIP
Realita rodinného podnikání v ČR. / The Reality of Family Bussiness in the Czech Republic
Kristýna Machová, Petra Taušl Procházková
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 41-50.
Význam rodinného podnikání v obcích ČR. / The Importance of Family Business in Czech Republic Municipalities
Eva Štichhauerová, Natalie Pelloneová
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 51-59.
Key Elements of Strategy in the Telecommunication Industry – Overview of Discussion.
Ladislav Možný
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 60-71.
Just in Time Strategy and Financial Performance of Small Scale Industry in Ogun State: A Study of ADO-ODO/OTA Local Government.
Patrick Amaechi Egbunike, Osazee Graham Imade
Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 72-76..
Issue is available at:
https://drive.google.com/drive/folders/1qFK5xWW1gdNc0HejCMVtTExVp0cjcAyr