Go to content Go to menu

TVP 2017/3

2018-12-16

Contenttvp3_2017m.jpg

Ludvík Eger - Editorial

 

BUSINESS ADMINISTRATION

An Analysis of Value Creation in Czech Food Companies.

Petr Suchánek, Martin Štěrba

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 3-15.

 

MARKETING

Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu. / The Efficiency of Performance-Based Online Marketing

David Mynář, Václav Stříteský

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 16-31.

Eye-tracking, in-depth interview a focus group prokazují schopnost generace Y vnímat product placement. / Eye--tracking, In-depth Interview and Focus Group Prove the Ability of Generation Y to Perceive Product Placement

Pavel Mlnářík

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 32-40.

 

MANAGEMENT AND ENTREPRENEURSHIP

Realita rodinného podnikání v ČR. / The Reality of Family Bussiness in the Czech Republic

Kristýna Machová, Petra Taušl Procházková

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 41-50.

Význam rodinného podnikání v obcích ČR. / The Importance of Family Business in Czech Republic Municipalities

Eva Štichhauerová, Natalie Pelloneová

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 51-59.

Key Elements of Strategy in the Telecommunication Industry – Overview of Discussion.

Ladislav Možný

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 60-71.

Just in Time Strategy and Financial Performance of Small Scale Industry in Ogun State: A Study of ADO-ODO/OTA Local Government.

Patrick Amaechi Egbunike, Osazee Graham Imade

Trendy v podnikání / Business Trends, 7(3), 72-76..


 

Issue is available at:

https://drive.google.com/drive/folders/1qFK5xWW1gdNc0HejCMVtTExVp0cjcAyr