Go to content Go to menu

TVP 2016/2

2019-02-02

Obsah - Content

Ludvík Eger        Editorial16_2.jpg

PODNIKOVÁ EKONOMIKA / BUSINESS ADMINISTRATION

Petr Suchánek, Maria Králová

Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku

Dagmar Benediktová, Miroslav Žižka

Využití scoring modelu při hodnocení dodavatelů v průmyslových podnicích v ČR

Radovan Savov, Drahoslav Lančarič, Juraj Chebeň, Roman Serenčéš, Miroslav Prístavka

Foreign ownership as a driver of qualiaty management in Slovak agribusiness: applying MBNQA Model

Jiří Vacek

Průmysl 4.0 a společenskovědní výzkum

FINANCE / FINANCES

Lucie Semerádová, Pavel Semerád

Změny v evidenci tržeb v České republice

Godsday Edesiri Okoro, Edirin Jeroh

Does related-party transactions affect financial performance of firms in Nigeria

EKONOMIE / ECONOMICS

David Martinčík, Čestmír Jarý, Olga Šlechtová Sojková

Rekondiční masáže spotřeby prováděné centrálními bankami – experimentální verifikace

MARKETING

Karolína Ptáčková

Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň


Celé číslo je dostupné v PDF z:

https://drive.google.com/drive/folders/1t7Wsb0ellhlSmRD6WbirnTBfHs03-Bkb