TVP 2016/2
Obsah - Content
Ludvík Eger Editorial
PODNIKOVÁ EKONOMIKA / BUSINESS ADMINISTRATION
Petr Suchánek, Maria Králová
Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku
Dagmar Benediktová, Miroslav Žižka
Využití scoring modelu při hodnocení dodavatelů v průmyslových podnicích v ČR
Radovan Savov, Drahoslav Lančarič, Juraj Chebeň, Roman Serenčéš, Miroslav Prístavka
Foreign ownership as a driver of qualiaty management in Slovak agribusiness: applying MBNQA Model
Jiří Vacek
Průmysl 4.0 a společenskovědní výzkum
FINANCE / FINANCES
Lucie Semerádová, Pavel Semerád
Změny v evidenci tržeb v České republice
Godsday Edesiri Okoro, Edirin Jeroh
Does related-party transactions affect financial performance of firms in Nigeria
EKONOMIE / ECONOMICS
David Martinčík, Čestmír Jarý, Olga Šlechtová Sojková
Rekondiční masáže spotřeby prováděné centrálními bankami – experimentální verifikace
MARKETING
Karolína Ptáčková
Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň
Celé číslo je dostupné v PDF z:
https://drive.google.com/drive/folders/1t7Wsb0ellhlSmRD6WbirnTBfHs03-Bkb