TVP 2015/3
Obsah - Content
Ludvík Eger - Editorial
PODNIKOVÁ EKONOMIKA / BUSINESS ECONOMICS
Michal Jirásek, Viktor Kulhavý
Implementation of the TRIZ innovation methodology: experience from a mechanical engineering company
Petra Štamfestová
Zkoumání dopadu podnikoých charakteristik na výkonnost podniku
Hana Gruntová Kolingerová
Aplikace výstupů evaluace výkonnosti českými organizacemi
MANAGEMENT
Lukáš Jurík, Peter Sakál
Application of analytic hierarchy process method in the evaluation of managers of industrial enterprises in Slovakia
MARKETING
David Prantl, Ludvík Eger
Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu České republiky
Jánská Michaela, Igari Michael
Porovnání marketingového mixu mobilních operačních systémů
Podnikatelství / Entrepreneurship
Helena Majdúchová, Peter Štetka, Denisa Gajdová
Dissolving current gaps in entrepreneurship education and its impact on business development in Slovakia
Celé číslo je dostupné v PDF z:
https://drive.google.com/drive/folders/1JnETcEEr1ckYQ8sN_nJcjV_TwVfv2EZu