TVP 2015/1
Obsah - Content
Ludvík Eger Editorial
MARKETING
Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
Tradičné nástroje versus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
Ondřej Novotný, Václav Stříteský
Inbound marketing jako nový směr internetového marketing
Theodor Beran, Šárka Findová
PODNIKOVÁ EKONOMIKA
Matice MSD jako technickoekonomická podpora manažerských integračních nástrojů
David Martinčík, Olga Sojková, Radek Aleš
Decentralizované řešení dopravní úlohy: experimentální přístup
MANAGEMENT
Dana Egerová
Talent v organizačním prostředí – teoretické přístupy a implikace pro talent management
VARIA
Lucia Dujavová
Využitie multiplikátorov na kvantifikáciu objemu domácej produkcie vyvolanej výdavkami návštevníkov v cestovnom ruchu
Pavla Varvažovská, Jana Sobotková
Podpora životního prostředí a cestovního ruchu dobrovolným svazkem obcí
Andrea Furková
Multiple selections of alternativnes under constrains: case study of European countries in area research and development
Emese Tokarčíková, Alžběta Kucharčíková, Mária Ďurišová
Mikroekonómia pre študentov oboru informatika
Petr David
Determinace výsledků incidenční anlýzy trhu s potravinami
Celé číslo je dostupné v PDF z:
https://drive.google.com/drive/folders/17Wd-sHue0yoweQe5nH3waez04EI48DHR